Alla inlägg under juli 2012

Av Tiina Mortensen - 31 juli 2012 22:25

Sov dåligt inatt, tvätta , laga mat, diska, sälja min telefon...


Så jag ska fasen gå o lägga mig tidigt.. så snart alltså^^


Seeeee ya later:D

Av Tiina Mortensen - 30 juli 2012 12:18

Sotis har blivit en demon katt och findus flashar sig:)

Har så extremt tråkigt:(
Vet inte vad man ska hitta på!

See ya later^^

Av Tiina Mortensen - 30 juli 2012 08:18

Go Morron!!








ZZZzzzZzZZZzzzz..........

Av Tiina Mortensen - 29 juli 2012 22:40

Helllllloj^^


Det regnar ute:(

Jag hoppppas att det är fint väder imorrn...


nästa veckaa sticker jag ner till lotta potta^^

det ska bli roligt, hoppas jag :)


sova snart för det blir ungdomstorget imorrn med..


Såå see ya later^^

Av Tiina Mortensen - 28 juli 2012 12:21

Helloj^^


Igår så va man hemma hos sara o grillade i hennes lilla blå klotgrill:D

det va kul och gött^^


Idag blir det väl bara att tat lugnt..

Diska ska jag göra.. för pappa o bettan kanske kommer idag eller så kommer dom imorrn ;D


See ya later...

Av Tiina Mortensen - 26 juli 2012 20:31

Helloj!


Vad ska man äta? är inte sugen på nått...

Kanske bara ska koka lite nudlar^^


Håller på o tvättar oxå, usch va mkt tvätt...

brukar inte ta hela dagen att tvätta men har man mkt så blir det så..


Men seeee ya later...

Av Tiina Mortensen - 25 juli 2012 11:40

God Morron!


Imorse ringde lilla jag till veterinären i flen o dom sa att findus snopp bara är svullen och öm, därför han har ont när han kissar...

så han fick lite antiflammatorisk vätska imorse. han ska få imorrn bitti oxå :D


Meen fy fan vilken härligt väder vi har.. sitta på balkongen o sola hela dagen^^ eller iaf tills solen går i moln...


Sååå see ya later^^


Av Tiina Mortensen - 25 juli 2012 02:23

Jaa vad ska man säga!


Findus har fått stopp i sin urinväg igen så han försöker kissa överallt i min lght...

Han kissade i mina oäkta converse skor :(


Alledeles nyss så spydde han nästan upp hela sin magsäck:( men han är ju pigg så jag ska vänta tills kl 08:00, då ska jag ringa veterinären ifall findus blir sämre..


JAg kan inte sova för jag är orolig för honom:(


Och dessutom fick jag panik när jag såg en geting i mitt sovrum, så jag dödade den för jag fick inte upp mitt fönster i köket=?

Dumma fönster...


Men ska försöka sova lite så jag är pigg om jag måste vandra till veterinären med findus imorrn,,


See ya later,..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards