Alla inlägg under augusti 2012

Av Tiina Mortensen - 29 augusti 2012 21:39

Idag har man pluggat engelska B det va jävligt lätt!! Trodde det skulle va svårt!?

Är sååå förbanatT trött idag!!

Men det är skolan imorn med:)
Sååå seee ya later^^

Av Tiina Mortensen - 22 augusti 2012 19:21

Det känns som om jg ska hosta upp mina lungor!! :(

Ligger i min nybäddade sän o kollar på en film:)
Sååå skönt:)

Seeeee ya later^^

Av Tiina Mortensen - 22 augusti 2012 12:06

Nästa vecka så börjar jag att plugga matte på kunskapskompaniet! :)

Mitt mål är att plugga upp mina ämnen som jag har ig i så jag kan plugga till djurvårdare:)

Sitter o kollar lite på nätet om utbildningar! Men vi tar en sak i taget:)

Men men:)

Hörs sen^^

Av Tiina Mortensen - 18 augusti 2012 09:26

Fyyy fasen vad jag hatar att vara förkyld!!
Är täppt i näsan och det gör ont i lungorna när jag hostar:(

Men igår va en rolig dag även om jag va sjuk!
För jag va på kolmården med familjen:)
Det va riktigt roligt, många fina djur har som:)

Men jag somna direkt när jag kom hem, så trött va jag! Haha^^

men ska laga mat snart och så ska jag tvätta oxå:(

Seee ya latter:)

Av Tiina Mortensen - 16 augusti 2012 23:43

Faaaaaaan vad ont det gör i näshålan!! :(
Det är så obehagligt så det inte går att sova!!

Det gör obt att svälja oxå:(
Buhuuu :(
Men jag ska försöka sova igen!! Får försöka att inte svälja, ja eller hur att det skulle funka:/

Men natti natti!

Av Tiina Mortensen - 16 augusti 2012 21:07

Jag är snorig i min bänstra näshåla:(
Och jag som ska till kolmården imorrn!!
Viiiiiiiiiilll inte bli sjuk!! Buuuhu!

Men men,
Lilla sotis ser så söt ut när hon sover:)
Haha!!
Det blir sova för mig snart så jag orkar upp imorrn!

Såå natti natti^^

Av Tiina Mortensen - 16 augusti 2012 14:36

Nu ska man eventuellt börja plugga upp mina ämnen som jag har ig i:) haha:)

Men ska se va kunskapskompaniet har att erbjuda:)

Väntar på ett mail från min handläggare på af!!

Men men seee ya later^^

Av Tiina Mortensen - 12 augusti 2012 14:48

Nu städar lotta o mattias deras badkar medans jag sitter o kollar på tv^^
Har hjälpt dom oxå men blir för trångt om alla ska vara i badrummet!!

Imorrn så bär det av hemåt till mina sötnosar:)
SaknAr dom:)

Snart blir det att åka ut till åhus när det är såååå fint väder:)

Seeeee ya later^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards